Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Sterke woorden van Michał Chmielewski:

Gestart door Pieszyce, 1 juli 2024, 22:40

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Sterke woorden van Michał Chmielewski:
ik zou liever niet zien dat zoveel domme parlementsleden van de regerende coalitie 'daten' met vertegenwoordigers van de PiS-regering

1 juli 2024

Ik zou liever niet zien dat zoveel symmetristen en ongevoelige journalisten worden uitgenodigd voor bijvoorbeeld TVN24, die zich voordoen als politieke experts.
Ik zou liever niet zien dat zoveel domme parlementsleden van de heersende coalitie 'daten' met vertegenwoordigers van de PiS-regering. Ik zou er de voorkeur aan geven niet ELKE DAG eraan te hoeven herinneren wat de PiS-regering was en hoe ik over hen moest praten en met hen moest 'samenwerken' – schrijft Michał Chmielewski.

Er staan veel belangrijke en ware woorden in het gepubliceerde materiaal, maar laat één zin een leidraad zijn voor ALLE VERTEGENWOORDIGERS VAN DE REGERINGSCALITIE van vandaag: "een fatsoenlijk persoon zou daar nooit zijn." Ja, dierbaren... IEDEREEN die "fructaties" van de PiS-regering accepteerde, wist heel goed waaraan ze deelnamen. Deze mensen wisten heel goed waar ze geld voor kregen en hoe ze hun welvaart bouwden op de schade van anderen (vaak de grootste tragedies). Van weersvoorspellers in de publieke media, via managers in staatsbedrijven en eindigend met de presidenten van deze bedrijven. IEDEREEN WIST HET... maar het geld was te goed.

Bron:  wiesci24.pl     język po Polsku