Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Maandelijkse Smoleńsk algemeen

Gestart door Pieszyce, 11 juli 2024, 14:41

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Maandelijkse Smoleńsk algemeen

Arkadiusz Szczurek     @ArkadiuszSzczu2

Dziś kolejna kolejna miesięcznica Kłamstwa Smoleńskiego
Vandaag is het weer een maand jubileum Smoleńsk liegt

Uitgebreide Video:   https://x.com/i/status/1810947039217291404     >:( 

Aanhangers PiS doen er alles aan de tegenstanders van de leugen te hinderen.  >:(

Pieszyce

Na de herdenking komt er een groep mensen die er ook elk maand is en legt deze kans

Ter nagedachtenis aan de 95 slachtoffers van Lech Kaczyński,

Die alle procedures negeert
Hij beval de piloten om in Smoleńsk te landen
In uiterst moeilijke omstandigheden
Rust in vrede

De Poolse natie

Op en meter afstand staat een metalen standaard, met daarop een marmeren plaat in de kleur van de trap, waar de zelfde tekst in gegraveerd staat. Keurig en professioneel afgewerkt

Pieszyce

Ik vind het nog steeds een terechte plaquette, omdat er berichten zijn, dat Lech door Jaroslaw gedwongen werd te landen en een generaal die order aan de piloten doorgaf. De Kaczynski's waren ook geen echte vrienden omdat Lech meer voordelen genoot dan zijn broer Jarosław, die minder geliefd was.

Pieszyce

In de nacht van de 10e op de 12e juli gebeurde wat eerder gebeurde na de kranslegging door Kaczyński op de 10e van de maand en de krans die door anderen werd geplaatst..

Obywatele RP #FBPE     @ObywateleRP

Kaczyński z ekipą @pisorgpl kradną wieniec od @KomosaZbigniew,  @mareksuski
kradnie marmurową tabliczkę. video
Kuwetowy @mblaszczak usiłuje pyskować Adamowi  @wolne_media_pl . Wartość zniszczonych i skradzionych przedmiotów przekracza tysiaczka. Relacja @wolne_media_pl.

Kaczyński en zijn team @pisorgpl stelen een krans van @KomosaZbigniew ,  @mareksuski
steelt een marmeren plaquette. zie video
De kattenbak @mblaszczak probeert met Adam  @wolne_media_pl te praten. De waarde van de beschadigde en gestolen voorwerpen bedraagt meer dan duizenden. Relatie @wolne_media_pl .

Het gebeurde. Suski stal de plaquette en de krans werd gestolen door Kaczyński, Rau, Błaszczak, Macierewicz. x.com/ArkadiuszSzczu...

Het Pilsudski plein is bezit van de burgers van Warschau, maar een verslagen regering beslist nog steeds over wat er op dat plein gebeurd.

citaatfoto van Kapitel CC BY-SA 4.0

Wie gaat daar een einde aan maken? Het wordt tijd.  >:(

Mijn vader zei altijd, (omdat ik van de avond en de nacht hield als nachtmens), de nacht is voor de de ratten, de dieven en andere criminelen. Kaczyński heeft het met zijn aanhang maar weer eens bewezen. Triest dat men hem zijn gang laat gaan, want in feite is hij reeds Mister Nobody gezien zijn partij activisten.

Irritant is dat de politie niets doet, het enige wat ze gedaan hebben is later die chauffeur bekeuren die op een plaats stond waar men niet mag parkeren.

Er is een lichtpunt, de Politie in Warschau heeft te kennen gegeven dat ze het zat is. Er komen mededelingen inzake deze.

Misschien is een monumenten park voor privé monumenten de Oplossing.  ::)

Pieszyce

Ik heb respect voor deze mensen die een einde willen maken en het Smoleńsk theater, want hoe kan Kaczyński zoveel bescherming hebben terwijl hij geen regeringsleider is??.
Ik heb respect voor die mevrouw die haar tanden in het glaasje had achtergelaten, wetende dat een klap, haar een nieuw gebit zou kosten wat ze zelf moet betalen.
Ik heb respect voor die mevrouw, die met haar slanke lichaam de krans verdedigd tegen zwaarlijvige PiSsers

Iets stelen of beschadigen dat meer dan 1000 złoty kost is in Polen een misdaad en komt normaal gesproken voor het gerecht. Dit wordt meerdere keren geroepen. We wachten af.

Maar dat een vorige minister van buitenlandse zaken (Rau, de man met bril) zich er ook mee bemoeide, is een schok en een teken dat men wat van hem weet.

Polen maakt zich in ieder geval te schande.  >:(