Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Verwijder die verdomde Smoleńsk-trappen!

Gestart door Pieszyce, 12 juli 2024, 23:26

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Verwijder die verdomde Smoleńsk-trappen!
Het is de rommel van Warschau

12 juli 2024

De walgelijke getuigenis van Kaczyński's grootheidswaanzin, dat wil zeggen de trappen, moet onmiddellijk uit Warschau worden verwijderd en worden weerlegd als onderdeel van het PiS-regime. Als we dit niet doen, zal de PiS deze plek behandelen als een onderdeel van een sekte en elke maand Smoleńsk-vieringen organiseren. Dit kan niet worden toegestaan, Tusk heeft deze fout al eerder gemaakt en hij zou de gevolgen ervan moeten kennen.

De Smoleńsk-trap moet worden gedemonteerd en vernietigd. Het is een afgodische monument voor Kaczyński, net als het andere monument op hetzelfde plein.

Niemand zal de Smoleńsk-gelovigen sowieso overtuigen, dus over de politieke consequenties hoeven we niet na te denken. Het leger zou dit walgelijke werk van de PiS Satan op spectaculaire wijze kunnen opblazen of het eenvoudigweg kunnen ontmantelen en op een oefenterrein kunnen gebruiken om de kwalificaties van Poolse tankers en artilleristen te verbeteren.

Genoeg van deze Smoleńsk-kerststallen in Warschau.

Bron:  wiesci24.pl     język po Polsku

torun marcel

wiesci24 Schrijft zelf:

O NAS
Subiektywne opinie i felietony o polityce w Polsce. Patrzymy na ręce władzy! (c) 2015-2023 Wieści24.pl

Subjectieve meningen en columns over de politiek in Polen. We kijken naar de handen van de autoriteiten! (c) 2015-2023 Wieści24.pl

Het is derhalve geen objectief nieuws wat Wiesci24 schrijft. Is dat wel handig voor een forum als dit. Het mooist zou zijn als het nieuws objectief is. Wij gaan toch ook in NL niet alle vermeende fouten van een vorige regering steeds naar voren halen. 
Ik checkte dit omdat ik nieusgierig was welk forum achter Wiesci24 zit omdat Wiesci24 zo vaak geciteerd wordt. met vr.groet

Pieszyce

Dat er zoveel nieuws staat van Wiesci24.pl komt omdat er zeer veel kranten in Polen zijn die niet meer te vertrouwen zijn en die ronduit liegen. Zou het plaatsen van zulk nieuws dan beter zijn?

Zelfs Onet, is niet meer objectief sinds de hoofdredacteur  Bartosz Węglarczyk, de liefde vond bij ex. TVP manipulator Magdalena Ogórek. Sinds die tijd schrijft hij berichten die meer dan stinken.

Zelfs Tomasz Sekielski de man van de misbruik video's is sinds kort bevriend met hem en dan zit het hele spul een uitzending te maken met journalisten waarvan iedereen die met deze media bekent is weet dat ze niet te vertrouwen zijn. PiS betaald immers hun nieuwe aanhang. :)

Jan Piński en Tomasz Szwejgiert hoofdredacteur en vice-hoofdredacteur zijn oude rotten in het vak, de eerste was destijds directeur van TVP. Zaak voor iedereen zou zijn, hun bestaan te lezen, Szweigiert is ex. medewerker van het Centraal Bureau voor Corruptiebestrijding, is meermalen gemarteld door de medewerkers van Zbigniew Ziobro, die daarom zo bang is dat hij gearresteerd zal worden voor wat hij vele niet PiS aanhangers heeft gedaan. Beiden bestrijden corruptie en schrijven daar over?. Wat is daar mis mee?

In onderstaand artikel staat:

Tomasz Szwejgiert, plaatsvervangend hoofdredacteur van de portalen sluzbyspecjalne.com en Wiesci24.pl, zit sinds oktober 2020 in voorlopige hechtenis. Szwejgiert, een voormalig medewerker van het Centraal Bureau voor Corruptiebestrijding, wordt vernietigd omdat hij een aantal zaken heeft onthuld misdaden waarbij de hoofden van de diensten: Maciej Wąsik en Mariusz Kamiński betrokken waren. In de gevangenis in Zamość, waar Szwejgiert gevangen zit, is een situatie ontstaan waarin zijn gezondheid dit vereist...

https://www.sluzbyspecjalne.com/fundacja-ius-probitatis-donosi-do-prokuratury-w-sprawie-tomasza-szwejgierta-chodzi-o-spowodowanie-ciezkiego-uszczerbku-zdrowia/

https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,28039256,tomasz-szwejgiert-kim-jest-dziennikarz-mial-byc-podsluchiwany.html

Wie is Jan Piński??

https://pl.wikipedia.org/wiki/Jan_Pi%C5%84ski

Deze links moet zelf vertaald worden maar dan weet men gelijk met wie men te maken heeft.

Misschien moet ik terugschakelen naar minder berichten en van elke bekende krant 1, maar is dat beter dan wat ik nu doe??

CiteerWij gaan toch ook in NL niet alle vermeende fouten van een vorige regering steeds naar voren halen.

Sorry, maar daar heb ik toch echt veel van mogen lezen, zelfs laatst nog over de fouten van Lubbers en Den Uyl

Steeds naar voren halen?

PiS kent ruim 1300 affaires, zaken waar mensen geestelijk en lichamelijk onder te lijden hebben/hadden. Niet voor niets wordt de "zelfmoord "  van Barbara Blida opnieuw onderzocht en Ziobro zit nu al aan de zenuwpillen.

Ik heb al vaak gevraagd, "WAT heeft PiS goed gedaan? Schrijf daar eens over!" tot nu toe nog geen post daarover mogen lezen. Ja de 500+, maar die betalen de Polen zelf via hun belastingen, omdat geleend geld nu eenmaal afgelost moet worden, immers die wet is uitgevoerd van geleend geld, daarom heeft Polen zo'n enorme BUITEN budget schuld.

Jan Piński en Tomasz Szwejgiert zijn experts op hun vakgebied en geven een mening over wat er verkeerd is. Ze bestrijden corruptie en doen dat met vure, dat waardeer ik in hen. Al hun berichten, inclusief video's gaan ook via retweet naar Twitter. Dat wordt door veel mensen weer geretweet en gewaardeerd met een hartje. Mij gaat het daar niet om, mij gaat het er om dat ik een hekel heb aan liegende journalisten, en geloof me, ik check vaak hun posts via mijn groep en ik heb ze nog niet op leugens kunnen betrappen.

Natuurlijk zijn er PiS aanhangers die voor 100% deugen, maar niet de kracht hebben de leiding van hun partij over manipulatie aan te spreken. IEDEREEN, die er dagelijks mee bezig is, WEET, dat PiS in principe een dictatuur wil naar Kremlin model, als mensen dat willen kiezen  dan mag dat van mij geen probleem, maar na 20 jaar tussen twee families te hebben gewoond die het communisme aanhingen en waarvan er een een Rus was, die zijn vrouw door het hele huis sloeg, ben ik klaar met dat soort leiden.

Verder is iedereen vrij berichten op het forum te plaatsen, ik ben alleen de boodschapper meer niet. Tot nu toe, laat men het lekker aan mij over, Tot we aan het gaatje zijn.