Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Duda probeerde Tusk aan te vallen. Het bleek zoals het bleek

Gestart door Pieszyce, 13 juli 2024, 23:04

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Duda probeerde Tusk aan te vallen. Het bleek zoals het bleek

12 juli 2024

Blijkbaar besloot president Andrzej Duda dat hij iets moest zeggen. En volgens oud partijgebruik viel PiS Donald Tusk aan.

– Ik merk al enkele dagen een enorme nervositeit bij premier Donald Tusk, sinds ik de vragen van de Republika-journalist heb beantwoord naar mijn weten, dat wil zeggen naar waarheid – zei de president.

– Ik weet niet of de heer Donald Tusk het niet leuk vindt dat iemand de vragen van journalisten beantwoordt, of de premier het niet leuk vindt dat journalisten vragen stellen, of misschien vindt de premier dat de waarheid dat niet zou moeten zijn te horen als journalisten vragen stellen. Ik geloof dat journalisten het recht hebben om vragen te stellen en dat we moeten proberen deze vragen te beantwoorden. Ik geloof dat we bovenal de waarheid moeten vertellen in de antwoorden op vragen, en dat is wat ik doe, betoogde hij.

Is hij "lex TVN" vergeten? Bijna gericht op één particuliere en onafhankelijke televisie? Welke journalisten waren niet bang om lastige vragen te stellen aan PiS-politici?

Blijkbaar heeft onze president een zeer kort en zeer selectief geheugen.

Bron:  wiesci24.pl     język po Polsku

Pieszyce

Laat Mister Big Mouth het maar bekijken. Onderstaand zegt genoeg.  ;D  ;D

Ukraine  Belarus     @Propeertys

Na konferencji prasowej Andrzeja Dudy na zakończeniu szczytu NATO był 1 dziennikarz Żaden z zagranicznych dziennikarzy nie przyszedł To potwierdza sile i prawdomówność Dudy na arenie międzynarodowej
Er was 1 journalist aanwezig op de persconferentie van Andrzej Duda aan het einde van de NAVO-top . Geen van de buitenlandse journalisten kwam. Dit bevestigt Duda's kracht en waarachtigheid in de internationale arena

citaatfoto Twitter.com

Zij die rechts zitten zijn diplomaten.