Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Een bizarre inzending van Morawiecki

Gestart door Pieszyce, 15 juli 2024, 21:46

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Een bizarre inzending van Morawiecki
Wat probeerde hij te zeggen?

14 juli 2024

Mateusz Morawiecki wilde blijkbaar Donald Trump opzuigen. Alleen schreef hij dingen... niet erg slim.

– We brengen onze wensen voor een spoedig herstel over aan president Donald Trump, terwijl we deze gruwelijke daad van geweld veroordelen – schreef X Morawiecki op het platform

We hebben informatie ontvangen over de aanval op Donald Trump, de voormalige Amerikaanse president en kandidaat bij de komende verkiezingen. Namens alle Polen wil ik mijn wensen voor een spoedig herstel en mijn steunbetuigingen aan de president overbrengen. En breng aan het Amerikaanse volk onze hoogste veroordeling over van deze gruwelijke daad van geweld. Polen en Polen hebben onze bondgenoot altijd gesteund, staan en zullen altijd achter onze bondgenoot blijven staan. Dat is ook op dit moeilijke moment het geval. Er is geen en kan ook geen toestemming zijn voor gewelddaden in het politieke of sociale leven, voegde hij eraan toe in de gepubliceerde opname.

En dan te bedenken dat Morawiecki de premier van ons land was. Het is een schande.

Bron:  wiesci24.pl     język po Polsku

Pieszyce

>:(  >:(  Veel Polen zien liever Trump dan Biden, behalve als ze wat nodig hebben dan is de strooppot groot, diep en stroperig. >:(

Dat de eerste in principe Europa niet ziet zitten past bij hun denken.

Eigenlijk zou men in geval van oorlog, hen dan ook maar voorbij moeten lopen met, "Vraag het maar aan Orange boy."