Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Het hoofd van Republika TV beweerde een klinisch psycholoog te zijn

Gestart door Pieszyce, 2 augustus 2024, 21:39

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Het hoofd van Republika TV beweerde een klinisch psycholoog te zijn
Universiteit van Warschau: Sakiewicz staat niet vermeld als afgestudeerd aan de Faculteit Psychologie

31 juli 2024

Dokter Sakiewka.

Het hoofd van Republika TV, Tomasz Sakiewicz, beweert een klinisch psycholoog van beroep te zijn. – Ik ben klinisch psycholoog van beroep, ik weet waar ik het over heb – betoogde Sakiewicz in een interview met het weekblad "Polityka".

In een memorandum van Telewizja Republika noemde hij de Universiteit van Warschau als de universiteit waar hij afstudeerde.

– Tomasz Sakiewicz was een student aan de Faculteit Psychologie van de Universiteit van Warschau, afgestudeerd op 1 oktober 1987, met als hoofdvak psychologie. (...) Volgens de archiefinformatie staat Tomasz Sakiewicz niet vermeld als afgestudeerd aan de Faculteit Psychologie van de Universiteit van Warschau - antwoordt de universiteit wanneer hem wordt gevraagd naar de titel van zijn diplomascriptie.

Bron: Polityka / Universiteit van Warschau

Bron:  wiesci24.pl    język po Polsku

Pieszyce

Weer een Pool die zich beter voelt dan hij in werkelijkheid is.  >:(

Om moe van te worden.

Bobal

Dit is toch oliedom........? Die diploma's zijn zo te controleren dus bij die leugens val je meteen door de mand.

Pieszyce

Niets voor niets heeft men een hekel aan Republika, waar het stikt van de leugens.

Sinds 2015 heb ik veel Polen ineens Doktor of Professor zien worden.  ::)  ::)   ;D  ;D