Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Lieve mensen, een cadeautje voor jullie van de Marsh Family

Gestart door Pieszyce, 21 augustus 2024, 01:28

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Voor het slapen gaan en na een slechte dag met problemen met Chrome op de PC van Ewa, zat ik nog even wat te neuzen.

Hoewel moe, of liever gezegd zeer moe, van alle ellende in de wereld en speciaal in Polen en de VS en de koppen van de Trump(ers) en PiSsers elke 2seconden in Twitter, bladerde ik nog even door Mastodon "Start" en kwam onderstaande Video tegen van de

CiteerMarshFamilySongs @marshsongs@bird.makeup

Ter gelegenheid van de #DemocraticConvention #DNC2024 #DNC hebben we ons vermaakt met het aanpassen van @eddy_grant's glorieuze hoopvolle internationale anti-apartheidslied uit 1988.

Hier is "Gimme Hope Kamala" - een parodie op @kamalaharris versus #DonaldTrump die geen blad voor de mond neemt.

Ik weet niets over jullie denken, maar ik ben 1000% Kamala fan. Geweldige vrouw.

Maar bedenk, mocht ze verliezen is dat een ramp voor de Verenigde Staten en de wereld.

Pieszyce

Omdat zoals altijd, ik bij zulke zaken terugkeer in mijn leven, wat niet altijd gezellig is omdat het zeer veel ervaringen kende,
heb ik ook het origineel opgezocht van de onvolprezen Eddy Grant.

Een man die met zijn muziek iets geweldigs te sprake bracht en op een fijne manier.

Beide video's zullen tzt naar Knajpa Babunju verhuizen, waar ze thuishoren.

Hier Eddy.  ;)

Eddy Grant - Gimme Hope Jo'Anna (Countdown, 1988)
Kennen jullie countdown nog, ik keek altijd, een fijne tijd zonder al teveel zorgen, iets zoals het leven behoort te zijn.

Pieszyce

Ik weet het, het heeft NIETS met Polen te maken, Welterusten  :D  ;)

Pieszyce

Dit is zo goed, niet alleen qua zang en tekst, ik kan het even niet verwoorden sorry.