Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Ze konden de crimineel die hen op een schaal werd overhandigd, niet vangen

Gestart door Pieszyce, 22 augustus 2024, 00:16

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Ze konden de crimineel die hen op een schaal werd overhandigd, niet vangen
De politie heeft dringend hervormingen nodig.

21 augustus 2024

Een fraudeur die mensen geld afperst was binnen handbereik, maar de politie deed niets. De dienst, vernietigd door PiS, vereist dringende hervormingen.

– Hoe kan ik #!$%@? Poolse politie. Iemand heeft de FB van mijn vriend gehackt. Na de eerste begroetingswoorden vermoedde ik dat zij het niet was. Toen de tekst verscheen over het probleem met geldopname en of ik BLIK kon gebruiken, wist ik meteen wat er ging komen.

Ik ben BLIK binnengegaan om te controleren waar de fraudeur is. Ik hield hem lang genoeg vast om bij de geldautomaat te wachten. In de tussentijd belde ik 112 en kreeg te horen dat zij dit soort gevallen niet behandelden en gaf mij een nummer van een willekeurig politiebureau in Łódź. Ik heb het door hen aangegeven politiebureau gebeld, waar mij werd verteld dat ik 112 moest bellen. Toen ik hen vertelde dat de fraudeur bij de geldautomaat in de Piotrkowskastraat stond te wachten en dat ik 112 al had gebeld, vertelden ze mij dat dit niet hun gebied was en gaven mij het nummer van het betreffende politiebureau. Ik belde... en raad eens? En gedurende 10 minuten nam niemand de telefoon op - schrijft een internetgebruiker op Wykop.pl

Bron:    wiesci24.pl       język po Polsku