Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Waarschuwing voor de toestand van het leger: het is nog steeds blind en doof!

Gestart door Pieszyce, 23 augustus 2024, 23:56

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Waarschuwing voor de toestand van het leger: het is nog steeds blind en doof!

23 augustus 2024

Waarom heeft de Militaire Contraspionagedienst in zijn huidige vorm naar mijn mening geen bestaansrecht? Het antwoord zal kort zijn, maar zodat zelfs de domste voorstander van deze creatie het zal begrijpen:

– De militaire contraspionagedienst zoekt niet alleen naar spionnen in het leger, maar verstrekt ook informatie aan de minister van Defensie met een objectieve informatiestroom over de werkelijke bereidheid van de troepen om op te treden. Hij doet dit zonder de generaals te omzeilen, die altijd subjectief zullen zijn in deze beoordeling. Om dergelijke informatie te verkrijgen heeft u getraind MILITAIRE personeel nodig dat voortdurend de gereedheid van individuele eenheden voor actie beoordeelt, d.w.z. ELKE DAG (niet één keer per maand). Een geweldige onderzoeker van de Internal Security Agency zal dat niet doen omdat hij niets weet. Waar kwam het vandaan?

– de informatiestroom in geval van oorlog moet snel zijn, zoals het geval is in het Westen, waar lang geleden een cel als S2X was opgericht, d.w.z. de contraspionagedienst gevestigd in de verkenningsafdeling S2. Wat doet S2X? Lees de boeken en je komt er achter. Een politieagent die één jaar dienst heeft bij de Militaire Contraspionagedienst zal dit niet doen.

– Mobilisatie en personeel in het leger is een zeer complex proces; er is meer dan één professorsstudie over dit onderwerp geschreven. De Militaire Contraspionagedienst heeft geen idee van het mobilisatie- en personeelssysteem in het leger, dat is gemodelleerd naar westerse legers en westerse normen heeft, en niet zoals alle Poolse diensten, die wat personeel betreft vastzitten in het stadium van luitenant Jajc uit de film Kolonel Kwiatkowski. Bedankt voor de aandacht van de auteurs van domme opmerkingen, ik waarschuw u dat het verboden zal worden omdat we in een staat van oorlogsdreiging met Rusland verkeren en het leger nog steeds blind en doof is en ik er persoonlijk niet blij mee ben omdat ik weet hoe je in godsnaam tijdens de oorlog een S2X-CEL helemaal opnieuw bouwt, want ik heb het overleefd - schrijft een bekende internetgebruiker, auteur van boeken over de activiteiten van speciale diensten.

Bron:  wiesci24.pl       język po Polsku

Pieszyce

Als we nu eens begonnen, het ongediplomeerde PiS Kader te ontslaan

Het gediplomeerde door Macierewicz weggestuurde Kader terug te halen

Dan zou dat al heeeeeeeeeeeeeeel veel schelen. ::)  ::)

Als je een cowboy een revolver geeft wil het nog niet zeggen dat et een goede Sheriff is.   ;)