Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

PiS-bandieten martelden Tomasz Szwejgiert

Gestart door Pieszyce, 24 augustus 2024, 00:26

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

PiS-bandieten martelden Tomasz Szwejgiert
Ze riepen ook zijn overleden dochter op voor ondervraging

23 augustus 2024

- Dit is een dagvaarding voor mijn overleden dochter Sylwia, DIE AL 6 JAAR NIET MEER LEEFDE EN DE PROCEDURE NAAR HAAR DOOD WAS DOOR DEZELFDE POLITIE-EENHEID UITGEVOERD. De politieagenten kwamen "om te controleren of ze zich in het huis verborg", precies op het moment dat Kaminski en Wąsik mij afluisterden met PEGASUS," schreef Tomasz Szwejgiert, die het schokkende document online zette.

– Ze kwamen naar het huis en wilden naar binnen gaan om een kind te zoeken dat al zes jaar dood was. Ik liet ze niet binnen, ze begrepen dat er iets ergs kon gebeuren, ik kon er gewoon niet mee akkoord gaan. Dit waren oude, ervaren officieren, ze begrepen het en reden weg... OP DAT MOMENT LUISTERT WĄSIK NAAR PEGASUS - voegt Szwejgiert toe.

Tomasz Szwejgiert, een voormalige agent van de geheime dienst, beschikte over kennis die leidende PiS-activisten in gevaar bracht. Hij werd ten onrechte gearresteerd en zonder straf gevangengezet onder erbarmelijke omstandigheden. Hij werd daar gemarteld op bevel van PiS-misdadigers. Tegenwoordig is zijn gezondheid geruïneerd en is zijn leven in gevaar. Allemaal als gevolg van de acties van Kaczyński's volk.

De CBA ging zelfs zo ver dat ze de advocaat van Szwejgiert manipuleerde: - Mijn voormalige verdediger raakte betrokken bij een CBA-agent. De rechtbank liet mij weten dat zij illegaal had ingelogd op het rechtbankportaal met betrekking tot mijn zaak. De zaak is gestart en ik heb de status van de benadeelde partij. Toen ik in de gevangenis zat, "zorgde de CBA ervoor" dat het Openbaar Ministerie, de rechtbanken en de verdediging aan hun kant stonden. De advocaat verstrekte zelfs informatie over de details van de dood van mijn dochter... haar partner, een CBA-agent, publiceerde dit later op X om mij tot illegale activiteiten uit te lokken. DEZE pregnant dog SCHREEF "Als je de moeder van mijn dochter vervangt, zorg er dan voor dat ze niet nog een keer vergiftigd wordt met cyanide." Na mijn melding heeft het openbaar ministerie in Lublin de zaak stopgezet. Pas nu, nadat de rechtbank in Warschau duidelijk bewijs had geleverd, begon de zaak opnieuw, onthulde Szwejgiert.

Bron:  wiesci24.pl       język po Polsku