Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Rafał Trzaskowski beslist: ik ben klaar om president van Polen te worden

Gestart door Pieszyce, 7 november 2024, 23:51

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Rafał Trzaskowski beslist: ik ben klaar om president van Polen te worden

6 november 2024

Rafał Trzaskowski is van plan de presidentsverkiezingen te winnen. Hij is vastbesloten en volledig toegewijd om ervoor te zorgen dat Polen een normale president voor alle Polen heeft, en niet een partijsatrap als Duda.

– "De vraag rijst voortdurend of ik er klaar voor ben om president van Polen te worden. Ik ben er klaar voor en ik geef niet op! – zei hij tijdens een bijeenkomst in Aleksandrów Kujawski.

De kandidatuur van Rafał Trzaskowski lijkt het meest zeker als het gaat om de nominatie door het Burgerplatform. Trzaskowski heeft uitstekende relaties zowel binnen het Platform als in de breed begrepen democratische coalitie, hij spreekt perfect meerdere talen en heeft een kenmerk dat Andrzej Duda mist: verantwoordelijkheid. Hij is een ervaren politicus.

Een andere kandidaat wiens naam ook voorkomt in de context van het presidentschap is Radosław Sikorski, die uitstekende politieke contacten over de hele wereld heeft en een zeer ervaren, volwassen en verantwoordelijk persoon is.

Beide presidentskandidaten hebben een aantal voordelen en zijn zeer geschikt voor deze functie, die een stabiel bestuur en vooral veiligheid garandeert.

Bron:  wiesci24.pl    jjęzyk po Polsku