Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Eigenaardigheden op PiS TV. Dit verwacht je niet!

Gestart door Pieszyce, 22 december 2024, 00:02

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Eigenaardigheden op PiS TV. Dit verwacht je niet!

20 december 2024

Blijkbaar zijn er voor Telewizja wPolce24 geen grenzen aan schaamte. De autoriteiten van deze PiS-media hebben zojuist aangekondigd dat Jacek Kurski zich bij het team heeft aangesloten. Het vreselijke hoofd van TVP.

– Dit is eindelijk een geweldige terugkeer, een geweldige terugkeer van iedereen die hier in de studio van Telewizja wPolsce24 verzameld is. (...) We bouwen een gratis televisie-wPolsce24. Alles wat ik het meest waardeerde aan de Poolse televisie, die gratis, nationale, publieke televisie, is hier vandaag aanwezig. (...) Ik heb de indruk dat deze geest van rebels, maar ook professioneel werk hier is overgedragen. En de eerder genoemde verrassing. Deze geweldige comeback. Het breidt zich voor onze ogen uit, betoogde Michał Karnowski.

Jacek Kurski zelf sprak.

– Hallo, hallo lieverds, bedankt dat jullie er zijn. De voorwaarde voor vrijheid is waarheid. De coalitie die Polen regeert, probeert deze waarheid al een jaar te ondermijnen. Ik ben trots en blij dat deze prachtige gemeenschap die is opgebouwd gedurende een aantal jaren van gratis TVP, de bloem van de mensen die deze gemeenschap hebben opgebouwd, zich vandaag de dag in Polen bevindt24. Bedankt dat je hier bent. Laten we samen zijn. De waarheid zal winnen, Polen zal vrij zijn - zei de voormalige president van TVP.

Hier kan niet eens commentaar op worden gegeven.

Bron:  wiesci24.pl      język po Polsko