Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Trzaskowski schiet op doel. "Je hebt naar onzin geluisterd"

Gestart door Pieszyce, 20 januari 2025, 00:33

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Trzaskowski schiet op doel. "Je hebt naar onzin geluisterd"

19 januari 2025

Er deed zich een interessante situatie voor tijdens de ontmoeting van Rafał Trzaskowski met de kiezers in Kętrzyn. Blijkbaar was het iemand van PiS die het idee had om de kandidaat van de Burgercoalitie in een ongemakkelijke situatie te brengen. – U staat bekend om uw compromitterende uitspraken over de brandende aarde of de C40-overeenkomst – de jongeman viel Trzaskowski aan.

– Wacht, wacht, nee, heel goed. Omdat ik nieuwsgierig was waarom je mij geen high five wilde geven. "Dat weet ik al, want jij bent het absoluut niet eens met de standpunten, maar goed," antwoordde Trzaskowski.

– Is het idee dat we te maken hebben met klimaatverandering, dat de aarde in brand staat en dat er een tragedie voor onze ogen plaatsvindt, voor u compromitterend? Heb je gezien wat er in Californië gebeurt? Lijkt het u dat het vanzelf gebeurt? – zei de kandidaat voor het presidentschap van de Republiek Polen.

– Lach niet, man, lach niet! – voegde hij toe. – U hebt wat onzin en propaganda gehoord, want C40 is een organisatie die niemand kan bevelen om iets te doen, herinnerde de burgemeester van Warschau. Het is duidelijk dat hij de hele situatie wint.

Bron:  wiesci24.pl     język po Polsku