Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Onverwachte verwonding van de premier. "Ik heb één advies"

Gestart door Pieszyce, 25 februari 2025, 16:42

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Onverwachte verwonding van de premier. "Ik heb één advies"

Journalisten Onet Nieuws
25 februari 2025

— Dit had een droomweekend moeten worden. Ik ben er al een half jaar mee bezig, zegt Donald Tusk in een online gepubliceerde opname. Terwijl hij zijn krukken en brace laat zien, legt hij uit dat het ongeluk gebeurde op de piste, toen hij zijn kleinkinderen leerde skiën. Eén van hen liet niet los en raakte gewond. — Ik ga niet met ziekteverlof, hoewel ik er zeker van ben dat sommige mensen dat wel zouden willen. De kalender blijft hetzelfde. Maar ik heb één advies: wees voorzichtig op de piste, benadrukt hij.

Donald Tusk (screen: x.com/donaldtusk/)

— Weet je wel, twee dagen skiën met de kleindochters. Ik zou ze lesgeven, legt Donald Tusk uit. — Toen zeiden de kleindochters op de helling: "Opa, laat me eens zien hoe je glijdt." Nou, ik heb het laten zien. "Ik zal deze apparatuur nog wel een paar dagen gebruiken", voegt hij toe, terwijl hij zijn krukken iets optilt.

Tegelijkertijd verzekert hij dat hij, "in tegenstelling tot de verwachtingen van sommigen", niet van plan is om zich ziek te melden. — Maar ik heb één advies: wees voorzichtig op de piste. Ik weet dat het seizoen nog steeds bezig is. Opwarmen. Ik weet dat niemand het leuk vindt. Controleer de ski's. Die van mij is niet gelukt en dat komt door mijn onoplettendheid. U hoeft niet naar alle adviezen van de premier te luisteren, maar neem dit advies alstublieft ter harte, besloot Tusk.

Tegelijkertijd verzekert hij dat hij "in tegenstelling tot de verwachtingen van sommigen" niet van plan is om op non-actief te worden gesteld. - Maar ik heb wel een advies: wees voorzichtig op de piste. Ik weet dat het seizoen nog bezig is. Opwarmen. Ik weet dat niemand het leuk vindt. Controleer je ski's. De mijne zijn niet afgegleden en dat is het resultaat van mijn onoplettendheid. Je hoeft niet naar alle adviezen van de premier te luisteren, maar neem deze ter harte, alsjeblieft," besluit Tusk.

Bedankt dat u ons artikel tot het einde hebt gelezen.

KMK , ,

Bron:  wiadomosci.onet.pl     język po Polsku

Pieszyce