Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

UPDATE: Karol Nawrocki beëdigd als nieuwe president van Polen

Gestart door Pieszyce, 6 augustus 2025, 13:03

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

UPDATE: Karol Nawrocki beëdigd als nieuwe president van Polen

06-08-2025 10:15

Karol Nawrocki is woensdag beëdigd als nieuwe president van Polen. Hij begint officieel aan zijn ambtstermijn van vijf jaar nadat hij de eed heeft afgelegd in een gezamenlijke vergadering van het parlement.

Bron:  Lees hier verder . . . .  English

Enig bericht hierover.

Men mag mij mijn reactie rustig kwalijk nemen, maar als er al bewijzen zijn dat er niet goed is geteld, dat er express overhevelingen van stemmen hebben plaatsgevonden, dat men het Matecki programma gebruikte en een andere digitale methode, geeft voor mij aan dat deze man NOOIT geïnstalleerd had mogen worden.

Zijn speech geeft al signalen aan van oorlog "Pr" vs Regering.

Voor iedereen die hem wenst te erkennen, ik wens hen een fijne tijd, voor mij zal hij niets anders dan "Pr. Met of Zonder naam" zijn, TOT alles eerlijk is gecontroleerd, c.q. herstelt, - het Hooggerechtshof eindelijk de verplichte goedkeuring heeft gegeven en de juiste cijfers publiceert - [nog steeds niet gebeurt], de regering de uitspraak in de staatskrant heeft gepubliceerd en alles ECHT volgens de Grondwet is verlopen.

Tot die tijd zal het team alleen ZEER belangrijke zaken van/over hem publiceren.

Namens het team
Pieszyce